SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.sticknfun.si (v nadaljevanju: trgovine) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja podjetje Ddesign d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik), Rimska cesta 11, 8210 Trebnje, matična številka 3835189000 , davčna številka SI16845757, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
- Postopek nakupa
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). Izbor dostave ni obvezen, če so naročeni produkti v digitalni obliki. V primeru nakupa podjetja je obvezen vnos naziva podjetja in davčne številke.
Plačilo je možno z neposredno bančno transakcijo na podlagi predračuna, s kreditno ali plačilno kartico ali po povzetju. V primeru plačila po povzetju se obračuna dodatna provizija 1,9€ (cena z DDV).
Kupec izbere želen izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico. Za nakup zadošča že 1 izdelek. Na strani Košarica lahko s spremembo števila v polju Količina ponovno spremenili število kosov posameznega izdelka, ki bi ga rad naročil (informacije v Košarici se osvežijo s klikom na gumb Posodobi košarico). V kolikor želi kupec nadaljevati z nakupovanjem klikne na gumb nadaljuj z nakupovanjem. V kolikor želi kupec izvršiti nakup mora klikniti na gumb Nadaljuj na blagajno. To dejanje kupca preseli na stran Zaključek nakupa. V naslednjih korakih (Podatki plačnika, Informacije o dostavi, Način dostave, Način plačila) kupec vnese vse podatke o plačniku, naslovu dostave, načinu dostave in načinu plačila. Po vnosu vseh podatkov je v sklepnem koraku nakupa kupcu omogočen še zadnji pregled naročila in vseh stroškov ter sprememba količine in vrste blaga v košarici. Nakup lahko kupec zaključi s klikom na gumb Kupite sedaj.
Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili neposredno po vnosu podatkov. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na e-naslov info.carpediemboutique@gmail.com.
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o naročilu z napotki za plačilo predračuna, v kolikor ste izbrali to možnost, naročilo s podatki pa se shrani tudi v arhivu ponudnika. Do teh podatkov in drugih shranjenih evidenc lahko kadarkoli dostopate na podlagi pisnega zahtevka, poslanega na info.carpediemboutique@gmail.com ali na naslov podjetja.
V kolikor ste po odaji naročila opazili napako v vašem naročilu nam lahko to sporočite na e-naslov info.carpediemboutique@gmail.com.
TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA
Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila v “Košarici” in na strani “Zaključek nakupa, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. Prav tako se mu ob vpisu napačnih podatkov ali neizpolnjenem polju ob oddaji naročila pojavi obvestilo kjer so navedene napake Prav tako se mu na strani “Zaključek nakupa”, kjer vpisuje svoje podatke za dostavo na desni strani zopet prikažejo vsi izdelki, katere je izbral. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.
- Cene
Vse navedene cene so v evrih (EUR) in vsebujejo 22% DDV. Podjetje Ddesign d.o.o. je zavezanec za davek na dodano vrednost.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
- Način plačila, potrditev plačila in račun
Način plačila je možen s kreditno ali plačilno kartico, preko neposredne bančne transakcije na podlagi predračuna ali po povzetju. Rok za plačilo je 5 dni po prejemu predračuna. Rok za plačilo storitev oziroma izdelkov po naročilu je najkasneje 30 dni od dne naročila.
Originalni račun bo v fizični obliki, priložen k dostavljenem fizičnem izdelku. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročen izdelek ob prevzemu blaga.
Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
- Dostava in stroški dostave
Strošek dostave za fizične izdelke je 3,5€ (cena z DDV) edino, če je uporabljena promocijska koda. V tem primeru je poštnina brezplačna.
Kuponi se med seboj izključujejo. Torej če uporabite kupon za popust na izdelek ni mogoče unovčiti še kupona za brezplačno poštnino.
Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka.
Rok dostave je 2 do 5 delovnih dni od naročila, ali plačila predračuna ali dlje, če je tako navedeno pri izdelku. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Ponudnik se zavezuje k čim prejšnji obdelavi naročila, točen čas pa je odvisen od naročenega izdelka ali storitve.
NAČIN DOSTAVE
Pošiljke dostavlja DPD d.o.o. zato za način dostave veljajo splošni pogoji izbranega dostavljavca. V izrednih primerih bo dostavo izdelka opravilo drugo dostavno podjetje, v tem primeru bo naročnik o spremembi dostavljavca obveščen po telefonu ali preko elektronske pošte.
Če smatrate, da dostavljavec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave.
Naročila iz tujine obravnavamo posamično in si pridržujemo pravico zavrnitve naročila, brez obrazložitve. Naročilo lahko oddate na info.carpediemboutique@gmail.com.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Ko vam je paket dostavljen in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info.carpediemboutique@gmail.com. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, poštne nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
- Pravica do odstopa od naročila (pogodbe)
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje Vincenc KOLBL s.p., da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka 138. člena ZVPot-1 ali z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
- po elektronski pošti: info.carpediemboutique@gmail.com ali
- pisno po priporočeni pošti na naslov: Ddesign d.o.o., Rimska cesta 11, 8210 Trebnje,
Obrazec za vračilo si lahko prenesete TUKAJ.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju Ddesign d.o.o. ali osebi, ki jo Ddesign d.o.o. pooblasti za prevzem blaga nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena zega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje Ddesign d.o.o. nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.
Možnost vračila ne velja za artikle kateri niso bili vrnjeni oz. nismo bili pravočasno obveščeni o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Zaradi specifike pri poslovanju z rabljenim blagom vas vljudno prosimo, da nam najkasneje v roku 3 dni po prejemu blaga sporočite na mail: info@sticknfun.si katere artikle želite vrniti.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
- Reklamacije
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga kot je navedeno vprvem odstavku 78. člena ZVPot-1.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od Ddesign d.o.o., brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva od Ddesign d.o.o., znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Kupec mora ponudnika obvestiti o odstopu od pogodbe ter izdelek skupaj z računom vrniti na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
V primeru, da kupec vrne poškodovano ali rabljeno blago, si ponudnik v skladu z ZVPOT-1 pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
- Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
- Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z GDPR in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini. Ob prvem obisku lahko zavrnete piškotke, s pomočjo katerih se nalagajo vaši podatki na brskalniku. Če se strinjate z uporabo, potrjujete, da ste prebrali Pogoje poslovanja tega spletnega mesta in dajete soglasje k zbiranju in uporabi osebnih podatkov.
(Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredba EU 2016/679)
V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 po 25. 05.2018 mora podjetje Ddesign d.o.o., Rimska cesta 11, 8210 Trebnje, www.sticknfun.si za obdelavo osebnih podatkov svojih kupcev in obiskovalcev spletne trgovine pridobiti soglasje za obdelavo osebnih podatkov.
Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco.
Zloraba podatkov
Zavezujemo se, da bomo varovali vaše osebne podatke v skladu z GPDR. V kolikor bi prišlo do zlorabe podatkov, vas bomo o tem obvestili na vaš e-poštni naslov v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 72 urah od ugotovitve zlorabe.
- Odveza odgovornosti
(1) Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, ni dovoljeno uporabljati in reproducirati.
(2) Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.
(3) Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.
(4) Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
(5) Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
(6) Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.
(7) Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
(8) Slike artiklov so dejanski prikaz artiklov, vendar se lahko odtenek barve artiklov za odtenek razlikuje od prikazanega na ekranu potrošnika (različne barvne nastavitve ekranov).
Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove.
(9) Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
- Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Ddesign d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika in se ne smejo uporabljati brez izrecnega dovoljenja ponudnika.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
- Pritožbe in spori
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču na Novem mestu. Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
V skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): http://ec.europa.eu/odr.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info.carpediemboutique@gmail.com ali na poštni naslov Ddesign d.o.o., Rimska cesta 11, 8210 Trebnje, ali osebno na naslovu ponudnika.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Novem mestu.
- Upravljavec spletne trgovine
Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.sticknfun.si je podjetje Ddesign d.o.o., Rimska cesta 11, 8210 Trebnje.
Podatki o upravljavcu:
Naziv podjetja: Ddesign d.o.o.
Naslov: Rimska cesta 11, 8210 Trebnje
Matična številka: 3835189000
Davčna številka: SI16845757
Zavezanec za DDV: DA
Telefon: 070 558 161
E-pošta: info.carpediemboutique@gmail.com
Transakcijski račun: SI56 040000279121127 (OTP BANKA d.d.)
Datum vpisa v sodni register: 22. 10. 2010
Trebnje, 14.10.2024